• obrabiarka do drewna rysunek techniczny
  • easy go
  • cherub muchamore
  • komputer do 3300 zl0A0909090A09090909do gier glownie
  • jaki;klej;do;terakoty;przy;ogrzewaniu
  • Jak podciagnac reczny w Vectra
    Frey.
    luz na pedale gazu Vectra B
    luz na zawiasy Vectra B
    lusterka do przyczepy Vectra B
    lusterko odpadło Vectra C
    Luna Warszawa Okęcie
    Jakie głośniki SR4600
    jaki olej do silnika D4D corola 2
      aaaaFrey.aaaa

    Temat: Koziołki Przy Żłobie Lubelskie pogaduchy nie zwiazane z żadnym konkretnym tematem
    Dobry wieczór wszystkim
    Własnie ja tez nigdzie jeszcze filmiów nie widzaiłem z ostrowca a było kilka kamer.

    A ja dzisiaj Chciałem sobie podciagnąć reczny w Viki bo juz pawie wcale nie trzymał ale jak rozebrałem to wszystko to trzeba było kupic nowe szczeki no i 45zł w plecy i jeszcze tarcze trzeba bylo obtoczyc. Iteraz Vectra stoi na pniaczkach bo jedno koło zrobiłem ale drugiego juz mi sie niechciało. trzeba bedzie jutro sie tym zając

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=32623



    Temat: Koziołki Przy Żłobie Lubelskie pogaduchy nie zwiazane z żadnym konkretnym tematem

    Dobry wieczór wszystkim
    Własnie ja tez nigdzie jeszcze filmiów nie widzaiłem z ostrowca a było kilka kamer.

    A ja dzisiaj Chciałem sobie podciagnąć reczny w Viki bo juz pawie wcale nie trzymał ale jak rozebrałem to wszystko to trzeba było kupic nowe szczeki no i 45zł w plecy i jeszcze tarcze trzeba bylo obtoczyc. Iteraz Vectra stoi na pniaczkach bo jedno koło zrobiłem ale drugiego juz mi sie niechciało. trzeba bedzie jutro sie tym zając


    hehee ja dzisiaj robilem hamulce w busie to kosztowalo mnie lekko ponad 500zl(komplet tyl a przod tylko klocki) wiec sie nie zalamuj :P

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=32623


    Temat: Podkarpackie Pogaduchy Największy Spam Na Forum VKP!!!
    Dobry.
    A ja dopiero z garazu wróciłem. Chciałem podciagnąć tylko reczny w Viki ale jak rozebrałem to wszystko to trzeba było kupic nowe szzceki no i 45zł w plecy i jeszcze tarcze trzeba bylo obtoczyc. Iteraz Vectra stoi na pniaczkach bo jedno koło zrobiłem ale drugiego juz mi sie niechciało. trzeba bedzie jutro sie tym zając

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=29103


    Temat: Łącznik stabilizatora przedniego
    Cześć
    Jestem po raz pierwszy na tym forum i chciałbym się przywitać oraz prosić o radę.
    Dzisiaj w nocy miałem sobie jechać nad morze, wszedłem sobie na chwilkę pod auto aby podciągnąć ręczny i zobaczyłem taką jedną urwaną rzecz. Po przeczytaniu kilku postów na forum oraz pooglądaniu książki o Vectrach stwierdziłem że to chyba łącznik stabilizatora. Moje pytanie jest takie: czy można bez tego wyruszyć na taką daleką podróż, czy lepiej poczekać do jutra i wymienić sobie ? A może pojechac i dać do wymiany gościowi nad morze? Poradźcie coś proszę.
    Zamieszczam tu zdjęcia tej części i proszę o diagnozę czy to rzeczywiście jest łacznik stabiliztora.
    http://www.smsnet.pl/~mskorus/co_to.jpg
    http://www.smsnet.pl/~mskorus/co_to1.jpg

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=2851


    Temat: Hamulec ręczny-Vectra B
    Witajcie Fachmani!!!
    Proszę o krótką poradę... Gdzie w Vectrze B (rok 1999) jest regulacja linki hamulca ręcznego??? Muszę ja trochę podciągnąć, bo mam strasznie dlugi skok dźwigni hamulca ręcznego, a zamierzam zamontować podłokietnik. I przy takim dlugim skoku dźwigni bedzie to troche przeszkadzało. Oglądałem zamocowanie linki przy kołach, ale tam jest tylko takie łączenie zatrzaskowe.
    Pomożecie???

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=16277


    Temat: Tarcze I Klocki Do Vectra C

    Przebiegu mam 168tys. Tarcze były chyba raz wymieniane (ale musiałbym sprawdzić w papierach od poprzedniego włąściciela). Czy takie klocki jak na tej aukcji będą pasować: ATE nr kat.13.0460-7172.2

    Przy okazji zadam jeszcze pytanie - w jaki sposób reguluje się ręczny. Wiem, że nie ma możliwości regulacji przy dźwigni tak jak to było w vectrze B. U mnie ręczny strasznie wysoko bierze, dodatkowo okazało się, że na jednym kole w ogóle nie trzyma. Zaprzyjaźniony mechanik powiedział, że mi to naprawi. Tylko najpierw mam się dowiedzieć, gdzie szukać regulacji, bo on nie zna VC :huh:
    Proszę więc Was o podpowiedź :rolleyes:

    Rozwiazanie hamulca postojowego w VC jest tak samo jak bodjaze we Fiacie 125P, podstawiaja sie tloczki przez wykrecanie i ewentualna regulacja jest przy kole przez podciagniecie linki. Jak powiesz mechanikowi ze tloczki sa wykrecane i podstawiaja sie w miare zuzycia klockow to powinien wiedziec o co chodzi. Dziwne ze na jednym kole nie trzyma reczny to albo zapieczony zacisk albo zerwana linka.

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=40468


    Temat: linka ręczny

    Niestety koledzy vectrach C nie ma regulacji żeby podciągnąc chamulec ręczny było już o tym pisane




    ...a czy nie jest tak, że co jakiś czas słychać głośniejsze "chrupnięcie" ręcznego i wtedy samo się naciąga?




    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=104306


    Temat: linka recznego??
    Wojtek ma racje , ale.....
    najpierw powinno sie dokladnie wyregulowac szczeki w bebnie ( tarczobebnie ) a dopiero pozniej nan linkach - mialem taki sam efekt w Vectrze i wyregulowalem szczeki w bebnach i nie trzeba bylo ruszac linek , bo na pierwszym zabku juz trzymal.
    Jezeli masz dobrze zalozone tarcze , to mozna wyregulowac szczeki bez zdejmowania ( ja u siebie mam tarcze przesunieta i mam zakryty otwor do regulacji )- w tarczy jest taki duuuzy otwor do regulacji , wystarczy poswiecic lampa i znalezc zebatke- przekrecasz ja do zablokowania kola i pozniej ze 2 mlotki - napewno przestanie trzymac i sprawdzic jeszcze czy nie da sie podciagnac o jeden zabek i tak sie zostawia .Jak dalej jest za wysoko to dopiero linki.( szczeki powinny delikatnie ocierac o beben , ale beben bez problemu powienien dac sie obrocic reka )
    Ja tam u siebie nie bede żezbil w go.... tylko zdejme tarcze , oczyszcze szczeki i beben i dopiero bede regulowal , bo wtedy napewno nie trzeba bedzie tam przez dluuugi czas zagladac.
    Ciekawe , czy ktos z was zagladal kiedys do recznego ?? ( wbrew pozorom on nie jest wieczny !!!! - tam tez wystepuje rdza szczegolnie ze tam prawie nic nie pracuje - no chyba ze jezdzisz na zaciagnietym recznym )
    Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=960


    Temat: Hamulec reczny Tarczobebny VB jak podciagnac?
    Witam.Ostatnio wymienilem szczeki w mojej bryce(Opel Vectra 1,6 16v 97r tarczobebny) ale reczny za slabo lapie i nie wiem jak go podcignac.Koledzy pomozcie!!! Z gory dzieki i pozdro.

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=94349


    Temat: Nie trzyma ręczny
    Ja również ponawiam pytanie, jak podciągnąć ręczny w Vectrze C

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=25324


    Temat: linka ręczny
    Niestety koledzy vectrach C nie ma regulacji żeby podciągnąc chamulec ręczny było już o tym pisane

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=104306


    Temat: Pytania nowego - skrzynia, smarowanie, plastiki.
    1.) - jakis czas temu zauwazylem ze od samego rana gdy silnik jest zimny mam problemy ze wrzuceniem 2 biegu, objawialo sie to tym ze bieg owszem dalo sie wrzucic jednak odbywalo sie to z poteznym zgrzytem - nawet gdy robilo sie to bardzo powoli.
    Dopiero po jakims czasie gdy skrzynia juz popracowala wszystko wralalo do normy - dodam ze sprzeglo zawsze wciskam w podloge i biegi staram sie zmieniac stosunkowo delikatnie i powoli. Zastanawiajace bylo takze to ze gdy delikatnie probowalem wrzucic bieg i zblizalem powoli drazek do pozycji bieg 2 to wyraznie bylo w pewnym momencie slychac ocieranie sie zembow ( pewnie synchronizatora ) i zwiekszanie sily nacisku na drazek powodowalo tylko zwiekszenie natezenia tego dzwieku.

    Zgodnie z Waszymi sugestiami pojechalem podciagnac sprzeglo ( bylo juz w zasadzie na rowni z pedalem hamulca :( ) i wydaje sie ze juz wszystko jest ok, jednak czasami szczegolnie rano dwojka wchodzi nieczysto - wyczytalem ze ma to zwiazek z nierozgrzanym olejem, lub co gorsza padajacym synchronizatorem. Po rozgrzaniu oczywiscie skrzynia chodzi jak burza.

    Pytanie do Was - czy mam sie tym przejmowac, czy cos jeszcze sprawdzic ( wypadalo by pewnie stan poziomu oleju w skrzyni - musze sie wybrac na jakis najazd zeby wejsc pod autko )
    Po tym jak przejrzalem forum i natknalem sie na fale padnietych skrzyn biegow w Waszych Vektrach wole sie upewnic :)



    Obejrzyj stan krzyżaka nad skrzynia biegów- czy tam nie ma luzów na tulejkach i koniecznie sprawdź ten olej. Oczywiście może też się okazać, że to po prostu zuzyte sprzęgło...



    2.) Dobralem sie do calego mechanizmu znajdujacego sie pod mieszkiem od dzwigni zmiany biegow - nie jest masakrycznie zuzyty ( w koncu samochod tez zachowany jest w bdb stanie ) czuc wyczuwalny luz ale nie taki zeby upychac tam polskie nominaly :) - sprawa dotyczy konkretnie wyczyszczenia i przesmarowania tego ustrojstwa - widze ze oryginalnie znajduje sie tam jakies rozowe cudo polaczone z brudem.
    Mam zamiar to dzis doczyscic i przesmarowac - pytanie, czy uzyc oplowskiego smaru ( moze mi sie uda go dostac z servisu ) czy tez zakrecic sie nad jakims innym ( castrol, elf ? ) lub poprostu wstrzyknac tam jakis zwykly smar silikonowy ?



    Najlepszy jest smar oryginał GM. Ale co do monet - to nie do Vectry A rozwiązanie, tam wymieniasz pierścień nr 7 38 059 za całe 12 zł.

    3.) Chce rowniez sie dobrac pod mieszek dzwigni recznego - zdaje sie ze ten przelacznik odpowiedzialny za kontrolke recznego sie zabrudzil i nie zawsze kontaktuje, jednak widze problem w postaci zdiecia tego czarnego plastiku, czy on zamocowany jest tylko na zatrzaskach ? ( jesli tak to ilu i jakie jest niebezpieczenstwo jego urwania ), oraz cz mieszek od recznego zdejmuje sie analogicznie do tego od skrzyni.


    Jest przykręcony od przodu


    4. ) Zauwazylem ze na metalowym drazku ktory wchodzi bezposrednio do skrzyni jest wyraznie olej, skrzynia tez jest hmm brudna ale nie mokra - czy tak powinno byc, w koncu ten drazek tez musi byc smarowany, czy poprostu simmering powoli zaczyna puszczac i nalezaloby go wymienic ?


    Każda Viki tak ma, wymiana pomaga na krótko, jak dla mnie - szkoda czasu. Raz w roku skontrolowac poziom i umyć.

    Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=11065